dilluns, de març 12, 2007

Manies detectivesques

L'altre dia estava llegint un llibre que m'havien deixat... I entre dues de les seves primeres pàgines em vaig trobar la solapa d'una caixa... Sembla de fet la solapa d'una caixa d'un medicament: a la part de sobre, de color verd, hi havia el nom del fàrmac...

Ja he dit mil cops que sóc molt aficionat al món de la novela policíaca o detectivesca. De fet no només a la novela, sinó a més al cinema policíac/detectivesc, a les series.... Vaja a tot el que sigui policíac/detectivesc. Això no sé si és un aspecte cultural de la meva família o un fet genètic... El temps dirà...

Amb aquests antecedents i aquests gustos no podia fer altra cosa que buscar a Internet, al Google, el nom del suposat medicament.

El nom en qüestió era "Rhatma".

I el resultat obtingut, divertit, si més no, per les variades hipòtesis que implica. Aquesta és la descripció del medicament (sí, jo tenia raó):
Activador del crecimiento del cabello y purificador del cuero cabelludo (con aminoácidos, biopolímeros marinos, complejo vitamínico).

Activa el crecimiendo del cabello, vigoriza el bulbo capilar, purifica el cuero cabelludo reforzando y aumenta el grosor del mismo de una forma inmediata y progresiva desde la primera aplicación.

Ingr.: alcohol denst., agua, ginkgo biloba, tropaeolum majus, crataegus oxyacantha, hydrolyzed collagen, chitosan glycolate, salicylic acid, parfum, retinyl palmite, tocopherol, calcium pantothenate, PABA, inositol, linoleic acid, biotin.
Clar aleshores ja podeu comptar totes les suposicions que poden correr per un cap una mica imaginatiu...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada