dimecres, de novembre 02, 2005

PARANOIES

Alt i baix. La vida. És una broma? Estimar i no estimar. Poligàmia? Per Favor!
Baix i alt. Si i no. No ho entens? Jo tampoc, ja tenim alguna cosa en comú. L'Huracà passa per casa meva. El fill d'un Huracà pot no ser destructiu? Huracà i Estructura són compatibles i estables. Jo trenco l'estabilitat. Guerra. Si penso diferent vol dir que penso. Pitjor seria no pensar.
Salto. Soc dalt i ploro. Quan arribo al terra de nou estic cantant.
Salto. Soc abaix i sento plorar. Que algú li digui que pari.
Salto i miro al meu voltant. No hi ha ningú. Era jo.

M'avergonyeixo i no dic res més.

2 comentaris:

  1. Anònim12:40

    CONTRADICCIÓ, PARADOXA, PARANOIA...
    JG en estat pur, mmmmmm.....
    El més histèric i el més tendre. El que m'agrada: dèbil, pero fort. Perdut, però a la vegada lúcid i capaç de retrobar el camí. Huracans amb nom de dona Huracà només ni ha un. Problemes de convivència. Promblemes d'amor...Amor de mare, amor de fill, amor-passió, amor-destructiu, amor-possessiu, amor-amor...
    Unes paraules d'una peli em venen al cap:
    "¿Cómo amar sin poseer? ¿Cómo dejar que te quieran sin que te falte el aire? Amar es un pretexto para adueñarse del otro, para volverlo tu esclavo. Para transformar su vida en tu vida. ¿Cómo amar sin pedir na..."Nuestro mayor error es querer que el otro sea como queremos que sea y no como es..."
    El LADO OSCURO DEL CORAZÓN, Eliseo Subiela

    En aquest cas la més iLoGica de les LoGiques és la LòGiCa...

    ResponElimina
  2. Anònim12:42

    Falten paraules: com sempre lapsus:
    "¿Cómo amar sin pedir nada a cambio?¿Cómo amar sin necesitar nada a cambio?"

    ResponElimina