dissabte, de novembre 26, 2005

Harry Potter y el càliz de fuego

Bé... De vegades no tinc ganes de fer res i en aquests casos no hi ha res millor que desconnectar, per a la qual cosa és sempre un bon recurs acudir al cinema, encara que sigui sol. La veritat no ho he fet expressament, és a dir, primer he volgut anar al cinema i acte seguit, consultant la cartellera he vist que hi feien en Harry Potter (calamar de potera?).
La veritat és que soc (com) un nin petit. I aquestes películes m'encanten. I mira que no he llegit cap dels llibres! Si la primera em va agradar molt, la segona em va deixar indiferent i la tercera em va encantar, aquesta m'ha tornat a agradar molt... Estava prou ben rodada. Qualque cosa de l'argument que queda una mica fluixa. Però en conjunt un éxit. Un film bóóóóóóóóóóóóóóóóó (s'escriu així no?). I és la millor manera d'omplir 4 hores en les que no saps què fer (45 minuts d'anar-hi passejant, 2'5 hores de peli i 45 minuts de tornar amb la calma).
Com soc una persona decent no faré aquí cap comentari sobre l'augment immens d'atractiu de l'amiga del Harry Potter (Jaume En Patera?) que amb 17 intenta aparentar-ne 14... Tot i que es veu que és un comentari bastant generalitzat...
Així, que amics i amigues de Harry Potter (Arri! Petes!) us dono permís per a que aneu a veure-la. (La película, s'enten)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada