divendres, de novembre 04, 2005

Qui és qui a internet?

Voleu descobrir tot un món d'anècdotes inèdites al voltant de la creació d'Internet?
Voleu enderrocar els mites que envolten Internet?
Segurament no. Però en cas contrari...

Avui he anat a la presentació d'un llibre que sembla interessant. Això d'anar a presentacions no és una activitat habitual... Però el mateix autor del llibre ja m'havia convidat a anar-hi un cop i per una indisposició personal no vaig poder anar-hi i no podia ni volia perdre'm aquesta segona ocasió.
Curiosament el món és petit. ISOC-CAT és -més o menys- la delegació catalana d'una societat constituida amb el propòsit original de difondre i estendre l'ús d'Internet per tal de permetre que tothom hi tingui accés en igualtat de condicions. Més o menys.
Doncs quan jo vaig entrar a formar-ne part, l'Andreu Veà, autor del llibre n'era el president. Però la gran coincidència és que la "jefa" de la residència on jo vivia era una bona amiga seva. Per això el món és curiosament petit. A més, Vint Cerf, una gran persona a qui vaig tenir el gust de conèixer fa uns anys quan va ser investit Honoris Causa a Mallorca per haver contribuit al que ara coneixem com Internet, resulta que també ha estat treballant amb ell.
El món és petit.

I el llibre és interessant. Molt interessant. Això és el que se'n desprén de la presentació. Encara l'he de llegir i ja us explicaré què tal. Però NO! No us assusteu! No és un diccionari tècnic de vocabulari infumable i il·legible. Té un fantàstic format molt pedagògic i té moltes fotos. Així que... Té bona pinta. Quan l'hagi llegit ja us ho diré millor.

De totes formes el publica el CIDEM i encara no ha sortit a la venda... Sembla que surtirà d'aquí a unes setmanes i costarà 24 euros...

Seguirem comentant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada