dilluns, de novembre 28, 2005

Xpressing Underground (DRUM & BASS)

Aquest Dissabte va ser dia d'experimentar... Sopar amb la colla i... algú diu:

- Anem a l'Underground

Hi anem... Un antre relativament petit, fantastica i fantasmagóricament decorat amb temes gòtics a una paret i manga a l'altra. Un bar amb preus de bar i no amb preus de discoteca. Un pub on no has de pagar per entrar ni anar vestit com si es casés la teva germana.

I la música... Era el primer cop que exposava els meus sentits al DRUM & BASS, una modalitat de música electrònica de ritmes molt ràpids i on, com el seu nom indica, la percussió i el baix són els principals protagonistes, i diversos efectes i sons fan els papers secundaris.

Feia temps que no bebia una mica i la birra em va posar a to. Tant que em vaig ficar molt dins la música... Bailoteo sense parar. Tant que els de la colla em deien de tot:

- Ei, que et demanaran coca i tripis!
- Ei, beu aigua que et deshidrataràs!
- Ei, estàs bé?

I jo, de molt bon rollo ficat en la música i en el meu món.
Res, a què ve tot això? Que és un lloc molt interessant... Per descobrir indrets especials de BCN, per descobrir noves músiques, sonoritats i sons, per no deixar-te l'ànima ni la cartera, és una bona possibilitat.

Està al carrer València ... No si a quina altura. Però està molt bé. Fins i tot hi ha un MC durant a ratos i la veritat és que no ho feia gens malament.

Això si, vaig acabar destrossat i fet una Truita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada