dissabte, de setembre 16, 2006

Sembla ser...

Sembla ser que me'n vaig a Madrid.
A Barcelona no me volen i a Madrid sí... Ironia? Sort.
Si tot va bé treballaré durant uns anyets a una gran companyia que solia fer ordinadors
i que encara hi treballa.

La meva vida comença a seguir la teoria del caos. Aviat seré a Madrid... I desprès?

Enyorar enyoro molt... És bo enyorar... I per sort tindré a molta gent per enyorar...

I una vida nova per començar... Nova feina. Nous amics. Nous maldecaps...

Sembla ser que me'n vaig a Madrid.
Us seguiré informant... Des d'allà.

3 comentaris:

  1. Anònim10:51

    Ostres!! Aquesta gent de Barcelona que no el volen no tenen perdó!

    Sort a Madrid! :)

    ResponElimina
  2. Bé... Sembla ser que a Barcelona m'hi volen... He exagerat una mica... El que passa és que a Madrid m'han volgut abans i amb més insistència...

    Serà una experiència genial, ja ho llegireu!!!!

    ResponElimina
  3. ... Cullons, doncs que vagi bé per allà!

    Molta sort a la nova terra! :P.

    I si hi ha enyorança vol dir que tot el que et rodejava era bo, ^^ Disfruta-ho!

    ResponElimina