divendres, de setembre 01, 2006

Maltractament (iii)

Aiiiiiiiiiii! Les històries de maltractament...

Aquesta és la primera gran història de maltractament lingüístic que vaig patir, amb els meus amics d'aleshores... I es pot documentar perquè el pare d'un dels amics tenia una columna al Diari de Balears i la va dedicar a aquest esdeveniment.

Amb la colla d'aleshores ens vàrem muntar una anada a la platja cap a una zona turística de l'Illa (Illetes, Cala Millor, etc...). I hi vàrem passar el dia. De tornada cap a la parada de l'autobús ens va venir de gust prendre'ns un gelat a una gelateria que vàrem trobar a mig camí.

Jo vaig ser el primer en demanar un gelat d'ametlla (en mallorquí es pronuncia metla) tot assenyalant-lo amb el dit. I me'l varen servir. Però quan un dels meus amics en va demanar un altre... Els amos del local ens varen fer fora a crits de 'catalanistas' i 'renegados'.

L'únic bo va ser que no vàrem pagar el gelat que em vaig fotre. Però és increïble que els que porten una gelateria es posin a insultar uns clients de 14 o 15 anys...

I després ens venen els ................ de la Torre Babel i Ciutadans Per Catalunya a explicar-me A MI que el castellà es discrimina i està a punt de desaparèixer... Quina poca vergonya!!!!!

1 comentari:

  1. Anònim01:14

    Hi ha gent que està molt fregida del cap, no?...

    Mare de Déu... Si mira almenys no vas pagar el gelat, ala!

    ResponElimina