dissabte, de setembre 30, 2006

Aterrar

D'aquí a 7 dies aquest blog farà un any d'existència amb gairebé 30000 entrades.
Ahir vaig aterrar a Madrid, on m'hi estaré treballant una bona temporadeta...
I ja fa més d'una setmana que la meva Galàxia va esdevenir llunyana...

Amb tant de canvi al meu jo, vaig decidir canviar també el meu ciber-jo. Com es pot veure (els que hi havieu vingut abans) l'estètica del blog ha canviat considerablement. Feia temps que la volia canviar i he aprofitat el pas de blogger a BloggerBeta per a dur-ho a terme. D'altra banda, BloggerBeta ha habilitat moltes coses que Blogger no tenia... Com les categories... Durant els propers dies classificaré tots els posts antics per categories. Això trigarà un parell de dies. Però serà molt útil...

Aviat inauguraré una nova secció: Diaris de Madrid, on aniré explicant les meves aventures a la gran capital... I potser també n'inuguro alguna altra...

Espero que us agradin els canvis...

4 comentaris:

  1. Joan Genís,
    Entenc que vols dir aterrar, no?
    Espero que la teva estada per Madrid et sigui una molt bona experiència.
    Roda el món i torna al born...

    ResponElimina
  2. Gràcies per la correció, dessmond. Ja ho he esmenat.

    Gràcies també pels bons desitjos.

    Com bé dius, rodar i tornar.

    ResponElimina
  3. Noi ja t'ho vaig dir però que vagi mooooolt bé!!!!

    CosetaQuimica? xD aiiins jajajajaja

    Per cert molt bon canvi de plantilla, m'agrada més aquesta! ^^

    ResponElimina