dimarts, d’abril 25, 2006

USA - San Francisco!!! Més Golden Gate

Més Golden Gate (és que m'agrada). Diferents vistes. Jo surto a algunes! Aneu amb compte si creieu que les imatges poden ferir la vostra sensibilitat. (O la vostra falta de sensibilitat!)


Mirau, des del cotxe! Amb els reflexos del vidre de la finestra inclosos!




Una vista sobre la Bay Area de San Francisco.

I com ja havia promés a l'anterior edició, una vista fantàstica del SF Skyline amb visibilitat total.


Més vistes generals...


Una de les meves preferides... Una vista del SF Skyline a través dels tirants del Golden Gate...

2 comentaris:

  1. Anònim10:50

    Crec que la segona fotografia l'has feta d'un lloc que sortia a varies de les pel·licules de'n Harry el Brut.

    De fet, crec que tot SF ha estat emprat com a plató en un moment o en un altre... Fa uns anys vaig llegir un article que defensava que coneixem millor els EEUU fins i tot que Espanya ¿que n'opines?

    ResponElimina
  2. Sens dubte crec que tens raó. No tansols SF, amb NY també passa. La diferència és que SF és molt més atractiu i peculiar... Més europea, en definitiva i és més senzill fixar-s'hi.
    Peró definitivament coneixem els EEUU molt millor del que ens pensem, i Hollywood en té bona part del mèrit!

    Com a exemple, recentment vaig llegir un llibre de Simenon, un escrpitor francés que m'agrada força (el creador de l'inspectoor Maigret) que succeïa a Manhattan. Trois chambres a Manhattan es titula. I la veritat és que em podia imaginar a la perfecció totes les escenes a partir de trossos de películes (sobretot del cinema negre) i de records de quan hi vaig anar per primer cop.

    Per cert, gran pel·lícula (o nissaga de pel·lícules) les del Harry O'Callaghan.

    ResponElimina