dilluns, d’abril 10, 2006

USA - Estàtua de la llibertat (últimes fotos NY - I)


A aquesta foto, jo amb una estàtua metàl·lica esbonyegada. No, no és tema de broma. Aquesta estàtua estava situada entre les dues torres. Està esbonyegada com a resultat del trist aconteixement... Actualment està ubicada al parc que hi ha al davant del Ferry que porta a l'Estàtua de la Llibertat i a Ellis Island. Va ser la última parada turística de la nostra estada a NY. Era al matí i a migdia haviem de tirar cap a l'aeroport... Així que no teniem temps per a baixar ni a l'Estàtua de la Llibertat ni a Ellis Island, però el passeig amb ferry va estar bé.


Aixó és un monument als immigrants. Per recordar que els immigrants varen aixecar el país... O quelcom així.


I el tour amb ferry... L'estàtua de la llibertat...


El Skyline de NY des del riu. Ferry. Es veu de lluny... Però és més fantàstic quan es veu d'aprop.


L'Ellis Island... L'illa on desembarcaven els vaixells d'immigrants que entraven a NY per a passar la quarentena. Ara convertit en un museu-homenatge als immigrants.

Una altra perspectiva de l'Estàtua.
Una ribera de NY. A mi em sembla bonic. No de la mateixa manera que un paisatge natural... Però té la seva bellesa... Com la següent foto de l'Skyline de NY... Sembla de joguina.



I a aquesta última foto... El meu pare i jo... Mireu-lo bé... Perqué no crec que posi més fotos seves!!! Almenys mentre no em posi un enllaç permanent al seu blog!!!!
(Per cert el seu és http://lvalverde.net)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada