diumenge, d’abril 23, 2006

Date Movie... Sí, ho admeto...

Bon dia de Sant Jordi a tothom!!!!

Sí, ho admeto. Ho vaig fer.
Era un 30 de Març... Havia tingut un matí molt dur... Molt desagradable. I necessitava desconnectar amb banalitats absurdes. Al cine posaven Date Movie, una película de la categoria de parodies d'altres películes i en l'estil de les Scary Movie (1, 2 i 3, aviat la quarta!!!)
La meva inteligència, el meu sentit comú... totes les parts raonades i raonables del meu ésser em deien que no ho fes. Però finalment ho vaig fer...
Vaig anar al cinema i em vaig ficar a Date Movie...
Poca gent... Una parella adolescent... Dues noies d'origen sudamericà. Una parella de mitjana/avançada edat. I a mitja película una vella, amb una acompanyant entraren a la sala. Jo estava sol... I he de reconèixer que vaig riure.
Val, hi ha un parell d'escenes de mal gust. Especialment al principi, però... Bé, a mi m'agraden les comèdies romàntiques de tant en tant i les he vist gairebé totes. Bé, de les que parodiaven a Date Movie (DM).

Los padres de él, Los padres de ella, Amor Ciego, Como perder a un chico en 10 dias, Planes de Boda, La Boda de mi mejor amigo, Mi gran boda griega... I no sé quantes més. Cap no es salva de la paròdia cruel d'aquesta gent. Ni tansols Michael Jackson...
Clar com que les havia vistes gairebétotes, vaig riure força. I
No apta per a gent seriosa ni de moral estricta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada