dijous, d’abril 13, 2006

Volver, de l'Almodóvar

No. No m'ha convençut.
No sé si serà l'argument...
No sé si serà perquè ha intentat recuperar una part de l'essència dels seus inicis...
M'havia agradat Hable con ella.
M'havia agradat Todo sobre mi madre.
M'havia agradat Carne Trémula.
També m'havia agradat La Mala Educación.
Però Volver no. No és dolenta. Fins i tot té detalls de direcció molt interessants... Però clar, com algú em va dir, aixó de l'Almodóvar, a qui a mi m'agrada dir Almíbar, ja es dona per suposat.
Així que res. Que no cola... Per a mi no...
Però això pot passar fins i tot amb els millors directors. Per exemple de Woody Allen em varen agradar molt Match Point i Melina i Melinda, però Todo lo demàs no i Un final made in Hollywood es salvava pels pèls.
Així que esperaré que el seu pròxim projecte m'agradi més...
I per als que no l'heu vista... Si no hi aneu crec que no us perdreu res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada