dijous, d’abril 20, 2006

USA - San Francisco!!!! Golden Gate

Malgrat recents comentaris negatius sobre la meva inexistent bellesa no desisteixo en el meu intent d'omplir la xarxa de fotos meves... Avui la meva foto més sexy!!!! Del meu book de model... Ja la veureu, està al costat del Golden Gate, a l'ombra...

Sí, encara estic endinsat en fotografies del meu viatget pels USA... Però ja queden poques fotos... Interessants, vull dir. Avui arribam a SF!


Foto de l'ex-presó d'Alcatraz des del Fisherman Warf de San Francisco. A la següent fixau-vos en quins núvols tan bonics.



Heu vist quin cotxe que hi havia per allà?


El sol em pegava a la cara... Què volieu que hi fes?


Jo i el Golden Gate. Junts de nou. Realment aquest pont és impressionant, especialment per aquest color vermell tan característic. La bufanda... Tenia un refredat!!!


Foto de les meves: una de les columnes del Golden Gate a través del sostre transparent del cotxe que haviem llogat. Aquí a baix una foto del Golden Gate i jo badallant (estava cansadet!!). Si ho heu endivinat, la foto sexy és aquesta!!!!!
I el Golden Gate a soles, sense ningú que espatlli el paisatge.



I per acabar... Per avui una vista de l'Skyline de San Francisco amb boira. Més endavant una vista sense boira. Té una certa gràcia...

1 comentari:

  1. Pel que sé, els que t'han dit que SF és millor que LA tenen tota la raó... Peró lamento reconèixer que poc et puc aconsellar... Només hi he estat en plan turista... I a part de alguns llocs que esmento a aquest blog i en poso fotos pocs consells calen.

    A més si saps castellà... Tothom t'entendrà...

    ResponElimina