divendres, de desembre 25, 2009

Bon Nadal! - Feliz Navidad! - Happy Christmas! - Joyeux Noël!

Un Nadal més en família.
Un Nadal més amb el bloc, actualitzat amb una base gairebé diària...

Enguany m'han passat moltes coses que encara no us he pogut explicar...
Peró intentaré resumir-les pel Gener, que serà un més molt fred i em podré permetre ben poques coses més enllà d'estar a casa amb les meves aventures i el meu blog...

He de reconèixer que hi ha temporades que em costa moltíssim escriure...

En part perquè malgrat tenir una mitjana de 150 entrades diáries, reb ben pocs comentaris. I no sé si hi ha realment algú que em llegeixi, o si les 150 entrades es gent que arriba al blog per error desde el google (que m'indexa prou bé, per cert).

Als que em llegiu, moltes gràcies... Perquè ho faig per vosaltres.
Als que entreu per error... Que sigui un error agradable!

**************************************************************************************

Una Navidad en familia.
Una Navidad más con el blog, actualizado con una base casi diaria ...

Este año me han pasado muchas cosas que todavía no os he podido explicar ...
Pero intentaré resumirlas en Enero, que será un mes muy frío y me podré permitir pocas cosas más allá de estar en casa con mis aventuras y mi blog ...

Debo reconocer que hay temporadas que me cuesta muchísimo escribir ...

En parte porque a pesar de tener una media de 150 entradas diarias, recibe pocos comentarios. Y no sé si hay realmente alguien que me lea, o si las 150 entradas se gente que llega al blog por error desde el google (que m'indexa bastante bien, por cierto).

A los que me leen, muchas gracias ... Porque lo hago por vosotros.
Los que entréis por error ... Os deseo que sea un error agradable!

**********************************************************************

One more Christmas with the family.
One more Christmas with the blog, updated almost daily basis ...

This year many things have happened to me that I could not tell you ...
But I'll try to summarize them by January, which will be a lot more cold and I won't be able to endulge me to few things more than being at home with my adventures and my blog ...

I must admit that there are seasons that cost me a lot to write ...

In part because despite having an average of 150 new posts daily, I receive very few comments. I do not know if there really someone that I read, or if they are 150 people who come to the blog by mistake from google (which indexs well enough, by the way).

If you read me from time to time, thank you ... Because I do it for you.
Those who enter by mistake ... I wish it is a nice mistake for you!

*******************************************************************************

Un Noël plus avec la famille.
Un Noël plus avec le blog, mis à jour presque quotidiennement ...

Cette année, j'ai passé beaucoup de choses que je ne pourrais pas vous dire ...
Mais je vais essayer de les résumer en Janvier, qui sera beaucoup plus froid et je ne pourrai me permettre que d'être à la maison avec mes aventures et mes blogs ...

Je dois admettre qu'il ya des saisons oú j'avais pas d'envie d'écrire...

En partie parce que malgré une moyenne de 150 nouveaux postes chaque jour, je reçois très peu de commentaires. Je ne sais pas s'il ya vraiment quelqu'un qui me lise, ou si les entrées au blog sont de 150 personnes qui viennent sur le blog par erreur à partir de Google (qui m'indexa assez bien, soit dit en passant).

J'ai lu ces, merci ... Parce que je le fais pour vous.
Ceux qui entrent par erreur ... J'éspère qu'il soit un erreur agréable!

2 comentaris:

  1. No et preocupis si les visites que reps son a base de Google... A vegades entrar per "error" al teu blog pot generar una bonica amistat! ^^ Encara que no parlem des fa molt temps em recordo sovint de tu! Et desitjo el millor pel 2010, t'ho mereixes! Molts Petons! MariaJesús.

    ResponElimina
  2. Somni-e! Guapísima! Quant de temps! Fa molt que no parlem! Jo també et desitjo el millor pel 2010! Una forta abraçada!

    ResponElimina