dilluns, de desembre 21, 2009

El shock de la Innovació: un cicle de conferències

Avui estava de mudances...
Bé em mudava del meu ibook G3 de 2006 al meu nou MacBookPro de 2009...
I he aprofitat per fer revisar i fer neteja als meus vells fitxers de l'ordinador...
I ves per on he trobat moltes joies, entre elles aquesta.
Els tríptics d'un cicle de conferències que vaig organitzar ja fa uns anyets a la meva residència d'estudiants... (el C.M.U. Penyafort-Montserrat). Amb un cartell de luxe! Una d'aquestes coses de les que et sents orgullós quan mires enrera...


Tríptic del cicle de 2004/2005: Primer quatrimestre
Tríptic del cicle de 2004/2005: Segon quatrimestre

El cartell és impressionants: professors de primera línea de la UPC, la UB i la UIB; ex-presidents de comunitats autònomes; escriptors i periodistes... Un luxe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada