dimecres, de desembre 16, 2009

Novetat 2010 / Novedad 2010

Diuen que renovar-se o morir... I almenys un cop a l'any intent incorporar a aquest blog noves idees, noves orientacions... I la novetat sorpresa per aquest 2010, i a partir de Desembre 2009 en mode pilot, una nova secció que aportará una visió més ampla a aquest blog, que a més canvia lleugerament de nom.

La nova secció:

ALIENS

El terme alien té moltes acepcions i significats. Un d'ells, com es pot veure a internet, és: "stranger: anyone who does not belong in the environment in which they are found" (estrangers, cualsevol persona que no pertany a l'entorn en el qual es troba). I efectivament la secció seran escrits i paranoies de dos amics meus, que com cap d'ells és jo, són estrangers a mi, i per tant aliens.

Desembre i Gener serán els mesos pilot. Ja veurem si estan a l'altura. Esperem que les seves aportacions siguin excepcionals. Ells com a persones son extraordinaris. Ja han aparegut sovint al blog. Es tracta de Xeripau i Xantito, les XX.

Per a celebrar la seva incorporació, el nom del blog ha evolucionat a "Joan Genís & Co". Esperem que aportin un nou impuls a aquest blog! Benvinguts!

***************************************************************

Dicen que hay que renovarse o morir. Y almenos una vez al año intento incorporar nuevas ideas y orientaciones al blog. I la novedad sorpresa de este año 2010 (aunque empezará ya a modo piloto) es una nueva sección que aportará una visión más amplia a este blog, que en honor de la nueva sección ha visto cambiado su nombre.

La nueva sección se llamará:

ALIENS

El término 'alien' tiene mucas acepciones y significados. Entre ellos, se puede comprobar en internet que uno es: "stranger: anyone who does not belong in the environment in which they are found", es decir, estrangeros; cualquier persona que no pertenece al entorno en el que se encuentra. I efectivamente la sección estará formada por escritos y paranoias de dos amigos mios. Obviamente ellos no son yo, por tanto en un blog con mi nombre ellos son ALIENS. :) Además para darles la bienvenida, a ellos y a la bocanada de aire fresco que suponen el blog ahora se llama Joan Genís & Co.

Diciembre y Enero serán meses piloto para ver como funciona. Seguro que estarán a la altura con aportaciones excepcionales. Como personas son extraordinarios, así que su reflejo ciber-virtual debe ser parejo. En realidad ya han aparecido varias veces en este blog, ambos. Se trata de las XX: Xeripau y Xantito!

Bienvenidos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada