dimecres, de gener 24, 2007

Els meus primers Sopars de Nadals

Aquest Nadal ha estat el meu primer Nadal com a treballador. La meva primera "Paga Doble"... I els meus primers Sopars de Nadal. De fet, dos. Un de Departament. L'altre dels col·legues de la feina.

El de Departament va ser molt dur... Eren 40 persones i jo només en coneixia una. A més era l'únic "novato" que hi havia a la taulada... Al principi tot va anar molt bé... Em vaig presentar a la gent del meu entor més proper i vaig aconseguir adaptar-me (més o menys) i integrar-me amb molt éxit... A més el restaurant era una sidreria (basca) i em vaig posar les botes. La qüestió és que per controlar més no vaig beure i vaig fer malament: hauria d'haver demanat una birra com a mínim perquè de cop i volta, tot just després de les postres es va aixecar un dels jefes i, després de fer una xerrada, va dir que era tradició que el més nou fes un discurs... Era la novatada. I pel que es veu me'n vaig ensortir prou bé... (Algún fins i tot em va felicitar).
Bé, la nit (era un dimecres) va acabar a un pub típic dels que posen música española de la movida. Va estar mooolt bé!

El Sopar de Col·legues va ser completament diferent. Varem anar a una sidreria (asturiana) i em vaig posar les botes. El menjar potser no era tan bó, però l'ambient era molt simpàtic. Varem començar a fer veure que un dels nois del grup es casava i tothom va comennçar a fer bulla... I res, rialles i després més rialles per acabar de marxota a una discoteca del costat... Estava per la zona de La Latina. El problema, el gran problema és que cada dia m'agrada menys el Reggaeton. Es molt pesat. I crec que en el fons a la gent no li agrada... Que el balla per inèrcia... Perquè quan sona Fito, Amaral, Offspring, Dover, etc... La gent s'emociona molt més...
Almenys la gent que ve amb mi.

És curiósa aquesta "solemnitat"... Aquest to especial que té el Nadal. Només perquè va nàixer Jesús per aquestes dates, ens reunim, mengem, bevem i reiem... No podia haver nascut més vegades al llarg de l'any?

(Obviament jo soc dels partidaris del Nadal tot l'any: bon-rollo tot l'any)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada