divendres, de gener 26, 2007

El Nadal 1 mes després: introducció

Es divertit que em trobi escrivint sobre el que he fet per Nadal quan ja ha passat un mes... Però com ja us vaig explicar aquest Nadal vaig estar totalment absort, fet que em va allunyar una mica del dia a dia del blog... Però tot i així em ve de gust, i amb el vostre permís, posar-me al dia sense deixar-me res...

A l'escola el Nadal era sinònim d'uns dies sense fotre ni brot... Com a molt un grapat de deures que jo feia en dos dies per no haver-hi de pensar en la resta de les vacances. A la Universitat, el Nadal era sinònim d'uns dies amb la família però enganxat als llibres... Ara el Nadal ja no té tanta rellevància... Perquè en realitat com a molt es sol tenir una setmaneta de vacances... Que està prou bé, i fins i tot pot ser més... Però abans com a mínim eren 15. Això sí, continua essent la millor excusa per passar un parell de dies amb la família a Mallorca relaxant-me.

Sí, ara tinc menys vacances però la contrapartida val la pena. Fora l'estrés dels exàmens... Prou ja de pensar que tot just després de les vacances t'hauràs d'enfrontar amb un pic de màxim esforç i desgastament... Nervis, exàmens, entregues... Això ja s'ha acabat...

Ara ja no hi ha pics tan bésties de feina... Almenys no són semestrals, sino que són més bé SETMANALS. :D El que intento explicar sense massa éxit és que ara saps que després de les vacances tornes al dia-a-dia... A la Universitat, després de les vacances venia la recta final... I això era molt dur....

(continuará)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada