diumenge, de juny 29, 2008

Sahara!

5 comentaris:

  1. Això a què ve?

    ResponElimina
  2. Segueix el link, hi ha tota la informació necessària...

    ResponElimina
  3. Per cert, que no surti a les notícies no vol dir que no hi hagi un conflicte, un problema o molta gent putejada en situacions precàries!

    ResponElimina
  4. Jo hi tinc un amic fent un hospital, més o menys em té al corrent, simplement no sabia per què ha sorgit ara com a tema

    ResponElimina
  5. Per a mi sempre ha estat candent aquest tema, especialment des que vaig conèixer una noia saharaui que va ser criada a Mallorca en un d'aquests programes d'acollida per uns amics nostres i li vaig fer classes de informàtica quan estava estudiant matemàtiques.

    De totes formes a mi me la bufa el que els mitjans de masses consideren preocupant. Hi ha molts conflictes al món candents i vigents que la gent desconeix i oblida. Jo vaig aprofitar el descobriment d'aquesta web per recordar aquest fet, en particular en el cas del poble saharaui.

    ResponElimina