dilluns, de gener 02, 2006

Ca's Patró, Portocolom, Mallorca

Avui toca el torn d'un altre restaurant familiar, però en aquest cas al meu poble, Portocolom (Felanitx, Mallorca).

Ca's Patró és un restaurant especialitzat en marisc i arrossos, però tenen una carta bastant variada, més variada de peix que de carn aixó si.

Jo vos recoman especialment que si hi anau proveu l'arroç negre ja que el fan molt bé (la paella també). Una altra especialitat de la casa són uns calamars a la romana excel·lents.

Però l'últim cop que hi vaig anar vaig menjar un entrecot amb salsa al pebre (molt bo tant l'entrecot com la salsa), i d'entrants els meus pares es varen cruspir sadicament una platada de musclos al vapor mentre jo engolia gambes a l'all... El meu pare va atacar un calamar a la planxa, que també vaig comprovar que era molt bo.

Preu aproximat: 20-25 euros per persona.

Ca's Patró. C/Assumpció ?
Portocolom, Felanitx, Mallorca

4 comentaris:

  1. Quina dissort!
    Després d'un canvi parcial d'amos, finalment Ca's Patró ha tancat.
    Una desafortunada pèrdua, però segurament es pot dir alló de que la vida és així.

    ResponElimina
  2. Per cert, ja és el segon restaurant del que havia parlat bé en aquestes pàgines que ha tancat...
    Seré de mal auguri?=??=?=
    Si sou supersticiosos no deixeu que parli de vosaltres a aquest blog!

    ResponElimina
  3. restaurant ca´s Patró15:35

    bones a tots,lo primer vull donar les gràcies a ne'n Joan per lo que ha publicat,estarem encantats de convidar-te a una botella de ví sa propera vegada que m'hos fagis una visita.
    lo segon es aclarir que el restaurant no està tancat,domés varem tancar es mes de novembre per vacances i per fer una extraordinaria reforma,així que esteim a sa vostra sencera disposició,ca nostra es ca vostra.salut a tots!
    la direcció.

    ResponElimina
  4. :) En prenc nota!

    ResponElimina