dilluns, de gener 30, 2006

Potser...

Un poema meu... del 1998 (arreglat una miqueta...no molt). Com comprovareu no és gaire... Bé... Ja ho veureu, però em fa il·lusió de tant en tant posar alguns dels meus poemes "descartats" per un o altre motiu. I qui sap, potser algun dia puc fer publicitat del meu primer llibre de poemes... Aquest és naive, sense mètrica ni massa ritme... Molts tòpics. Però em recorda a una amiga que veig poc, la Marta, que vaig conèixer a Prada i amb qui ens vàrem partir el cul... (Per als més malpensats no és un ex-rollo ni res semblant! Simplement, una amiga diferent (Ni millor ni pitjor)).

A la de la geometria de Prada
Pot ser que jo sigui cec per alguna raó
o potser sé més del que creus.
Potser sóc el dimoni en el fons,
o potser tan sols sóc un boig rodamons.
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----
Res no tornarà a ser com en aquells dies.
El passat, Prada, ja no tornarà:
no recauran les mateixes gotes
ni la mateixa aigua pel riu correrà.
Contingents, les vides fan voltes,
sempre llocs, camins diferents...
Romanen importants imatges i persones
tallades per sempre a les parets del record
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----
Potser tot hauria d'haver estat diferent.
Potser tot serà molt divergent.
Potser el passat ens forja, el passat ens fa.
O potser viure és veure el futur.
Quan ho sabrem?
Mai,
pot ser.

8 comentaris:

  1. Anònim23:25

    Gràcies, per aquells deu dies i per tots els records que m'acompanyen. Somric davant la pantalla de l'ordinador, i em reafirmo: aquella nit triangular tu vas beure més que jo.

    ResponElimina
  2. Res de res... Però com...?????
    Però com pots ser així?
    Ho saps perfectament... Que no...
    Anaves tan tromba que tu i la Laia us vàreu haver d'aguantar mútuament per aixecar-vos.
    I aleshores jo era totalment abstemi.
    Bé... Ja li pegava a la Coca-Cola... Però res més. Com goses???
    Hem pogut riure molt des d'aleshores...
    I més que podrem riure.
    Més.

    ResponElimina
  3. Anònim11:10

    Com és que després de tants anys encara em fas trontollar?

    ResponElimina
  4. Potser després de tot... No...
    Serà simplement que hi tinc la mà trencada en això de fer trontollar a la gent...
    Per bé i per mal, es clar...
    ;-)

    ResponElimina
  5. Anònim00:04

    Potser sí que només és cosa teva... a mi m'agrada pensar que jo també et feia trontollar, no aquella nit, sino els temps que van seguir-la. Em sembla que entre l'amor i l'odi ens hi trobàvem bé. Oi?

    ResponElimina
  6. I tu què creus?

    ResponElimina
  7. Anònim09:27

    Crec que sí, que ens hi trobàvem bé. Recordo les nostres picabaralles amb certa nostàlgia, les mirades fugisseres i els somriures sorneguers (sempre t'has rigut de mi!) No sé com t'aguantava!

    ResponElimina
  8. Per què m'aguantaves? Jo tampoc ho sé. Sempre em diuen que soc encantadorament insuportable o insuportablement encantador.

    ResponElimina