dimecres, de gener 04, 2006

Rafa Nadal i Carles Moyà


Abans d'ahir vaig fer un apunt sobre un restaurant al que vaig sovint, Ca's Patró, de Portocolom, Mallorca.
Doncs el passat Dissabte 24 de Desembre, que va ser l'últim cop que hi vaig anar, jo i els meus pares ens varem trobar amb una divertida i curiosa sorpresa.

Se que les fotos, que estan fetes amb el móbil, no son gens clares... però és l'únic que podia fer per a tenir un mínim de credibilitat. Curiosament un de Palma i un de Manacor estaven a Portocolom, Felanitx, dinant... A un restaurantet familiar, escollit clarament per estar tranquils... relativament. El de la dreta és el Carles Moyà i el de l'esquerra és el Rafa Nadal. La veritat és que teniu tot el dret a no creure'm. Però jo no tinc cap necessitat de mentir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada