diumenge, de gener 29, 2006

Memorias de una Geisha, Rob Marshall

No parlaré del llibre. No l'he llegit.
Només el que vaig veure. Només el que vaig sentir.
Algun crític ha dit que és una película que els antics productors de Hollywood haurien firmat, orgullosos.
És llarga, aixó sí. Aixó ara es porta. Dues hores i vint minuts.
Però m'ha agradat.
Rob Marshall, director de recent incorporació (abans coreògraf)... Saltà i ballà a la fama amb Chicago. Amb aquesta película m'ha guanyat. Chicago m'encantà. Aquesta ha superat les espectatives.
Ma mare, que va llegir el llibre fa 6 anys diu que "li sembla" que no té res a veure.
Per a mi, és una gran película. Una película gegant. Però segur que el llibre és igual.
L'únic que milloraria, és que l'haurien d'haver rodat en japonés.
I la música... El John Williams (en parlaré més)... Quin geni! Hi ha moments que em posa els pèls de punta. Entre altres coses.
A mi m'ha encantat.
Ma mare diu que el llibre és molt descriptiu de fets, gent i vestits, relacions i vivències. Algunes petites variacions, per a alguns seran molt grans. Jo ja em llegiré el llibre i ja veurem què passa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada