divendres, de gener 20, 2006

Brasserie Flo, Jonqueres 10, Barcelona

Un excel·lent lloc per a celebracions i per a detalls íntims si vols impressionar a algú per la cartera... Més que res perquè no destaca per la intimitat.

Un espai gegant, d'época i decoració modernista, molt elegant i molt ben disposada. Perfecte per a menjars de grans famílies, aixó si, certament benestants....

Una carta moderna però variada. Amb plats més complicats i/o complexes que altres. Però tot, tot, tot el que jo en vaig provar va resultar exquisit. No apte per a economies limitades, tot i que per a grans celebracions, com la que m'hi va portar, està prou bé.

Jo em vaig menjar una amanida amb cruixent de brie (mortal de bona) d'entrant i un Filet Mignon de Cèrvol amb una salsa de vi que t'obligava a sucar el plat tot i resultar poc apropiat a l'elegància del lloc.

D'altra banda, tot i que estava ple a vessar (era un dia de més alta temporada) i aixó acostuma a resultar en un ritme de servei (i en una qualitat de servei en general) molt deficients, no va ser aquest el cas, sinó tot el contrari. Un bon ritme (donada la situació) i una bona qualitat, amb un cambrer que va resultat eficient i simpàtic! Que no es pot dir de tot arreu.

4 persones, entrant, plat i postre per a cada un, més dos refrescs i una botella de cava al voltant dels 180 euros... 45 euros per persona. I no varem demanar ni el més car de la carta ni el més barat.

Brasserie Flo
Jonqueres 10
Barcelona

Per als qui els pugui interessar. Pel que fa a mi, si no m'hi tornen a convidar... Passarà molt temps abans que la meva nómina, actualment inexistent, m'hi permeti tornar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada