dimarts, de gener 24, 2006

King Kong

La primera reacció va ser visceral. Em refereixo a quan em vaig assabentar del nou projecte de Peter Jackson, el magnànim responsable de la mítica saga del Senyor dels Anells. Vaig pensar: i aquest energúmen ara s'ha de posar a fer un remake de King Kong? Doncs com que segur que és una passada, jo passo... No la aniré a veure.

Després el procés per a canviar d'idea va ser lent.

Primer les crítiques que el que realment criticaven eren les 3 horetes de la peli.
Després 4 o 5 amics de confiança i de diferents àmbits que em deien que estava molt bé.
I després les meves "ánimes bessones" de FilmAffinity que li otorgaven un 8'5 de nota mitjana, fent-la constar entre les 50 películes més bones que encara no havia vist.

Tot aixó va fer que canviés d'opinió. I hi vaig anar. I, mal em pesi, sembla que tenen raó. Excepte els crítics, que sempre escriuen més per justificar el sou que no pas perquè sàpiguen de què diantres estan parlant, el que uns i altres m'havien dit estava d'acord amb la realitat.

Que són 3 hores de película. És cert. Almenys jo vaig entrar a la sala a les 16:30 i vaig sortir-ne a les 19:45...
Que potser sobren alguns bitxos... (Sempre hi haurà algú a qui li agradaran).
Que sobra l'escena del monito sobre el gel no hi estic d'acord.
Que podria ser més curta.... Si tenia la capacitat i la possibilitat. Però no li va donar la gana.
I que la Naomi Watts fa un gran paper, també. A veure si li donen ja l'Oscar, que porta uns quants papers molt currats (Mulholland Drive, 21 Gramos).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada