divendres, de gener 06, 2006

Paranoia? (No! Això no és un poema.)

Avui dia dels Reis Mags d'Orient,
jo vos dic, SOC REPUBLICÀ!!!!
(especialment desde que a mi
no em donen cap regal).

Dedicat a tots aquells que avui
no tenen, que ahir no tenien i
que segurament, per dissort
demà tampoc no tindran.

Perquè tot i que la gent com jo
poc podem fer per a ells
aquest poc, com es pot, de cop pot
només recordant que hi ha qui no té.
(Per molt que s'hagin portat bé)

PC: Avui monpare i mamare fa 30 anys que varen començar oficialment a conspirar plegats per a omplir el món de desastres... Un que en varen fer els va sortir tant desastre que encara algunes associacions no guvernamentals el consideren entre les 10 més grans catàstrofes mundials. Malgrat tan tràgica conseqüencia, que com haureu endevinat jo personific, crec que tenen molta de moral i mereixen un minut de silenci per aquests 30 anys de matri... (Em fa angúnia acabar la paraula, sóna... AAAAAAAHHHH! 30 anys!!! Jo en faré 30 d'aquí a sis i ja en fa 10 que no em puc ni soportar. Com ho deuen fer? Es deuen drogar? Bé... Deixe-m'ho)

1 comentari: