dissabte, de desembre 10, 2005

Ball de la nit (ska a l'eternitat)

Ara fa 8 o 7 anys em va venir la inspiració d'escriure una lletra per a una cançó ska, que com molts dels que llegiu aquest bloc sabeu és de la meva música preferida... Només cal que veieu el bloc que tinc dedicat sobretot a aquesta música: El Racó: música i arrels.
Bé, com comprovareu aviat encara que tinc una música pensada, no serà mai a la llista dels 40 Principals, sobretot perquè ni tan sols crec que ningú la gravi mai... Però... Almenys així la puc compartir, en aquest bloc, com tantes altres coses que aquí estic compartint. Podeu criticar-la... Millorar-la... Allargar-la... Per a això hi ha els comentaris.

Ball de la nit (ska a l'eternitat)
Escampar a l'habitació
fulles de marihuana
i ballar-hi a sobre ska
la música a tota canya,
bevent cervesa sense parar

Escampats a l'habitació
l'endemà amb la ressaca,
els veïns protestant...
la bòfia vol saber el que passa
Mai no deixen de molestar

Escampats per l'habitació
el dia lentament passa.
No has ni berenat...
què diran els teus pares!
Però per tu el dia ha acabat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada