dijous, de desembre 22, 2005

Més Ciència-Ficció!!! Els Silencis d'Eslet de Jordi Solé i Camardons

Què podria dir de'n Jordi Solé i Camardons, què puc dir-ne i què en dirè?
Moltes coses supós. Peró em centraré al tema que m'ocupa. La ciència ficció. Per començar et recomano que si no has llegit l'apunt d'ahir, és a dir del 21 de Desembre, és a dir, el que hi ha just a sota d'aquest, és recomanable que el llegeixis primer ja que allà ja en parlo una mica d'aquest eminent personatge.

Podria dir-se que el primer cop que en vaig sentir a parlar va ser al 1998, any en el qual vaig començar a fer COU a un institut de Mallorca. Val a dir que per a l'assignatura de Català calien dos llibres: Història social i política de la llengua catalana (del qual ell n'és co-autor) i Iniciació a la sociolingüística (del qual ell n'és l'autor). Així que es podria dir que, en esperit, em va acompanyar durant el COU.

Podria dir-se que el segon cop que en vaig sentir a parlar va ser l'estiu tot just després del COU, quan vaig anar a la UCE (Universitat Catalana d'Estiu), on ell impartia un curs per allà... I on vaig tenir el plaer? de conèixer i fer-me amic de la seva filla. :-).

Bé, això és tot pel que fa a com vaig descobrir l'existència del senyor Solé... Val a dir que amb tot això em va caure a les mans un llibre, una novela en aquest cas que havia escrit ell. I no sense vergonya he de confessar que després de no saber-ne res, l'altre dia el vaig trobar als prestatges de llibres del meu pare (el més semblant a un forat negre que es pot trobar a la terra).

Bé, com que tinc la sensació d'haver-me allargat una mica... Demà continuu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada