dijous, d’octubre 12, 2006

Malaltia, amor i amics

Avui tres temes ben diferents...

Alguns direu que és pel dia que és , però ja fa un temps que no em trobo d'alló més bé. Angines-refredat. Ahir però va ser el pitjor moment... A part d'estar espés tot el dia, en un moment donat em vaig posar a tremolar com si fos un no sé qué. El meu company de pis, en MarcoAurelio flipaba, pobre home... No soporto estar malalt... Em dopo amb Iboprufeno i Coca-Cola. I tanmateix, demà a currar i el cap de setmana a fer bondat...

L'amor... Bé... L'amor... Fa patir l'amor... Però en realitat és tan bonic! (L'amor universal... Galàctic).

I desprès de la frase anterior que no aporta molt a la humanitat, però per a mi és mooolt significativa i tenia ganes d'escriure-la, toca l'últim tema. Amics... Tinc un amic que és d'aquestes persones que veig o parlo amb ella un cop a l'any... Indefectiblement, o ell em truca o jo el truco. Sempre que trobem gent coneguda preguntem l'un per l'altre... I resulta que curiosament l'altre dia ell va anar a parar a un dels meus blogs. I em va reconèixer. I em va deixar un comentari que em va fer molta il·lusió... I resulta que ell també té un blog i he decidit afegir-lo a la meva llista de Blogosfera amiga. El blog es diu com ell i conté poemes-gloses fetes per ell. No sé si ho puc dir, però ell va ser un dels components d'un grup d'ska mallorquí, del qual n'he parlat molt a l'altre blog... Així que si sentiu curiositat, proveu-ho:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada