dijous, d’octubre 19, 2006

Quin dia!!!!

Ahir vaig tenir el meu primer encàrreg urgent.
La meva feina està caracteritzada per aquest tipus d'encàrregs...

Aquest encàrreg consistia en fer una cosa que no havia fet mai, amb un programa que havia emprat molt poc... Però... Bé... La qüestió és que

Ahir vaig entrar a treballar a les 8:30...
I vaig sortir a les 22:00h.

Clar, que us semblaré raro. Però la veritat és que m'ho vaig passar molt bé...

Vaig aprendre un munt de coses noves.
I va ser una experiència nova. Clar que si es repetís cada dia durant la resta de la meva vida em plantejaria canviar de feina...

Però m'agraden els reptes i no caure en la rutina... I per variar, treballar sol amb l'ordinador fins a les 22h en un edifici enorme i cada vegada més buit és tota una experiència...

3 comentaris:

  1. Anònim10:43

    L'Exèrcit Català de Pekín està reclutant voluntaris. No tens excussa.

    ResponElimina
  2. Anònim13:45

    Deu meu, on treballes? en una consultoria?

    ResponElimina