diumenge, de febrer 11, 2007

Galàxia Llunyana

Si no en tenia prou amb aquest blog i amb el blog de música d'influència jamaicana (ska-reggae-rocksteady) El Racó Música i Arrels, ara al meu blog "Galàxia Llunyana" faig live-blogging. Bé, ja fa un més aproximadament que vaig començar a fer live-blogging....

A diferència d'aquest blog, en el qual faig els comentaris amb certa antelació (normalment) i cada dia em limito a publicar-ne estrictament un per dia, a Galàxia Llunyana escric els posts al moment i tants com coses em ve de gust escriure, en el moment en el qual les vull escriure. Així a l'altre blog tant pot passar que un dia escrigui 8 apunts com que estigui una setmana sense escriure'n cap.

Una altra diferència és que a aquest blog hi escric de coses més apersonals (cultura, cinema, aventuretes, música, literatura,...) mentre que a Galàxia Llunyana hi escric de temes més personals...

Ara no podeu dir que no vos hagi avisat. :D

1 comentari:

  1. Anònim02:03

    Ànim amb tots aquests projectes bloggers... jo avui t´he començat a llegir amb interés, i t´he donat el meu vot en els premis 20blogs... ànim y fins avita! Ens llegim! ;)

    ResponElimina