dissabte, de febrer 24, 2007

Més de 50.000 visites!!!!!!!!!

Ja fa un més que els meus blogs han sobrepassat les
50.000 visites!!!!!!!

La veritat és que no està gens malament per a tres blogs (que ara mateix són dos perquè no tinc massa temps per actualizar el de Ska & co.)...

En particular des del Setembre del 2006, aquest blog "Joan Genís" (que en sóc d'egòlatra i egocéntric...) n'ha rebut al voltant de
15.000 !!!!!!!!!

En el mateix període, el blog Galàxia Llunyana n'ha rebut una quantitat més discreta, però és comprensible perquè no l'he publicitat gens i és en certa mesura més anònim, n'ha rebut prop de
1.000 !!!!!!

I finalment, també en el mateix període, el blog de música jamaicana i d'influència jamaicana, tenint en compte que no l'he actualitzat gaire (més aviat gens) per la gran manca de temps que suposa haver començat al món laboral, i amb jornades laborals llargues (i jornades socials més llargues encara).... Res, que el blog El Racó: Música i Arrels ha rebut prop de
13.000 visites !!!!!!!!

En definitiva, que no em puc queixar, és un bon ànim per continuar explicant coses que no interessen a ningú, donant opinions sense fonament i exposant públicament els meus sentiments i experiències.

Moltes gràcies a tots els que feu pujar els contadors. Gràcies a vosaltres em sento menys sol en la meva aventura a l'estranger.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada