dijous, d’agost 10, 2006

Un dia a Western Water Park

Fa uns dies vaig anar a Western Water Park, un parc temàtic i aquàtic de Mallorca... Sí, un d'aquests llocs plens de guiris... I per unes hores em vaig convertir en un d'ells. La culpa la té una gran amiga meva, n'Angleseta, que tenia un passe VIP. I bona companyia i diversió gratuïta és un plan mmoooolt bó.

Vaig haver de matinar... De Porto Colom a Magaluf hi ha un troç... I em vaig haver d'aixecar a les 8 per ser a Magaluf a les 10:30.

El primer entrar i ocupar un espai amb els nostres trastos, posar-nos l'obligada cremita anti-sol (fins i tot varem pagar 6 euros per tenir dret a dues hamaques durant tot el dia!) i després plantejar-se què fer.


















I el primer que varem fer va ser anar a un xou de salt a la piscina (no sé com es diu exactament)... Primer amb una comèdia infumable orientada en el "lejano (y cutre) oeste". Després el tema va millorar quan varen sortir saltadors de trampolí professionals... Un xou una mica més seriós i impressionant que culminà en un salt des de 30 metres. (Quart inferior dret de la fotomontatge de dalt).

Acte seguit varem anar a un altre xou... Un d'ocellets... Bé, tenia una primera part amb un cavall força tediosa i innecessària. El cavall era molt maco però la manca d'espai feia l'espectacle relativament poc vistós. Però l'espectacle pròpiament d'ocellets fou molt espectacular, valgui la redundància. Crec, (vaja, estic gairebé segur) que era el que abans estava a Port Aventura i que vaig veure allà fa dos anys. Estava prou bé... Alguns ocellets eren preciosos i divertits.



Després dels espectacles decidirem refrescar-nos a una piscina i començar a la principal atracció de tot park d'atraccions: les cues. Bé, l'objectiu original era saltar pels diferents tobogans i fistros. Però clar, les cues eren inevitables.

Les atraccions, habituals però passables. La primera es deia MegaSlide (fotomontatge d'abaix, quarts esquerres)... Era una barqueta flotadora a la qual puges i et tires pel típic tobogan... Va ser divertit i hi vàrem tornar a pujar.

També varem pujar a un que es diu Tornado (fotomontatge de dalt, quarts superiors) i que van dos, un al davant i l'altre al darrera sobre un flotador en forma de 8... Divertit si més no. A més aquest estava cobert i es veia res... De fet això és el més divertit, que no saps cap a on va. També hi vàrem pujar dues vegades.

Després va tocar el torn de la Crazy Race (fotomontatge de sota, quart inferior dret)... Un que et tires a sobre d'una colxoneta de cautxuc panxa avall... I l'aigua et ve contínuament a la cara i no veus absolutament res, i et costa fins i tot respirar...

Després varem passar a zones més tranquiles: la BathHouse (on voliem prendre un jacuzzi però estava tan ple i l'aigua tan... obscura que jo em vaig conformar amb una dutxa d'aigua glaçada que realment reactivava la circulació); i després el Wild River, un circuit circular amb corrent d'aigua que et permet relaxar-te a sobre de flotadors amb forma de donut... A més el recorregut té sorpreses com dutxes d'aigua glaçada, caratares i similars.

Per acabar em vaig pegar un massatget a sota una catarata molt forta... Després varem dinar (ella un entrepà, jo una amanideta) i varem prendre el sol un parell d'hores tot parlant de què haviem fet durant l'últim any i mig que ella havia passat amb el seu Angleset per Anglaterra.

Un dia mooooooolt divertit. Guiri per un dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada