diumenge, d’agost 20, 2006

American Country, Festival Park

Posat a acabar ja amb el tema de la tarda-nit que vaig passar amb els meus cosins, toca parlar el restaurant al qual vaig anar i al qual vaig un cop a l'any... Nosaltres, amb un plat + beguda cadascun en varem sortir per 8 euros el cap. Bé de preu, però les raccions han tornat petites amb el temps!!!!!

Bé, segurament molts haureu anat algun cop o haureu sentit a parlar d'una cadena de restaurants de menjar americà i/o Tex-Mex que es diu Foster's Hollywood. Doncs aquest restaurant, també d'una cadena però que crec que només es a nivell mallorquí és d'un estil molt semblant.

És el típic lloc que va perfecte per als nens o per a menjars informals d'una nit de cine o una tarda de compres. La carta passa pels típics entrants-fritanga d'aquests que no son bons pel colesterol ni per la figura però renoi! Quin gust! La carta continua per les típiques amanides american-style, pels inevitables plats de carn tex-mex: costelles, hamburgueses, pinxos i el plat que més m'agrada, les Fajitas (preferentment mixtes). Sense oblidar els plats combinats i els postres redolços. No es pot abusar, però com diu la sàbia cultura castellana:

UNA VEZ AL AÑO NO HACE DAÑO

American Country
Festival Parc, Mallorca

1 comentari: