dimarts, d’agost 08, 2006

A todo gas 3: Tokyo Race, de Justin Lin


Bé, els que em coneixen saben que soc una persona més profunda del que pugui semblar en aquest bloc... Clar, el temps que dedico a películes com A Todo Gas 3: Tokyo Race és un percentatge minúscul en la meva vida. Però el fet és que les miro.

I evidentment no ho faig per 'admiració' a pardillos d'intel·legència inversament proporcional a la habilitat com el que interpreta Lucas Black, l'energúmen de la foto. Res més allunyat d'això. De fet, aquest tipus d'individus, els que sempre s'emporten les noies maques (i les no maques) i, per tant, que demostren la estupidesa generalitzada d'aquestes... (Val potser no és estupidesa, potser només és carències afectives o d'autoestima).

Tampoc ho faig perquè sigui un enorme o gran (ni mitjà) aficionat a còrrer amb el cotxe. De fet els que tendeixen a còrrer molt i molt més del permés no m'ofereixen una opinió diferent dels que es posen a jugar amb una arma automàtica a la teulada d'un barri residencial.

No ho faig tampoc per veure noies maques amb poca o gens roba provocativa... D'aquesta que entreveu les bellíssimes corbes d'una dona... (Per a mi equiparables a la bellesa de l'art).

D'altra banda, la protagonista surt relativament poc i tampoc no és res de l'altre món. Conec dones REALS que li donen 6 o 7 voltes en bellesa... (Sense comptar que la bellesa, si fos una equació matemàtica en cap cas seria independent de la simpatia, el caràcter, la intel·ligència)... Us en poso la foto... Per si no teniu cap intenció de veure la peli... La noia aquesta es diu... Nathalie Kelley. No crec que pugi el seu caché després d'aquesta peli.

Finalment, de la peli... No sé que dir-ne. El més positiu és que és molt entretenguda. Té un molt bon ritme... Però la resta... La resta suposo que és poc important... Perquè per fer una peli sobre el Japó, ja hi ha Lost In Traslation que és fantàstica al meu entendre (em va recordar molt els 10 dies que hi vaig passar).


1 comentari:

  1. Anònim17:19

    El meu germà m'acaba de demanar que miri la peli... Crec que ja l'he vist prou

    ResponElimina