diumenge, d’agost 13, 2006

Que no me'l toquin, de Marta Sabaté

L'altre dia vaig trobar-me aquest llibre tirat per casa... Em va cridar l'atenció.

És lógic que ho fes, doncs fa més de 10 anys que sento una curiositat descomunal per entendre per poc que sigui els secrets de les relacions entre homes i dones.

És lógic que ho fes, doncs el llibre es un recull d'històries curtes sobre el món de les relacions humanes des del punt de vista femení.

I ha valgut la pena. Alguna de les històries m'ha agradat realment molt. Clar sempre n'hi ha alguna que no t'agrada. Però en conjunt... Un llibre molt apropiat per passar petites estones de forma molt agradable.

I en aquest cas, (a diferència d'altres llibres que he comentat a aquest blog), no tinc cap inconvenient (més aviat el contrari) a que li haguessin donat el Premi Pere Quart d'Humor i Sàtira.

Que no me'l toquin
Marta Sabaté
Edicions La campana
Premi Pere Quart d'Humor i Sàtira.

3 comentaris:

  1. No l'havia sentit mai.
    A veure si el cerco...

    ResponElimina
  2. Ja fa temps que el vaig comprar. Molt divertit. Per llegir a la piscina aquest estiu :)

    ResponElimina
  3. Anònim16:51

    No en sabia res... Interessant sí, sí! ^^

    ResponElimina