dimarts, d’agost 15, 2006

Avui, un còmic: The Cartoon Guide To The Computer

Ja està, ja soc un altre cop a Barcelona. Aprofitant les Galàctiques Festes de Gràcia.... I les de Sants que venen després. A buscar curro i aixó. Però avui el tema és un altre.

Vaig veure aquest llibre en un prestatge del despatx del meu pare i li vaig agafar... Amb permís.

The Cartoon Guide To The Computer
Larry Gonick

Realment és un gran llibre, un còmic que explica de forma genial moltes coses (algunes de les quals a mi me les varen explicar tediosament a la carrera). I no només les explica de forma genial, sinó que a més ho fa de forma molt senzilla. Aixó si, en anglés.

Un repàs a la història de la informàtica amb alguns coneixements bàsics del món dels ordinadors.

M'ho vaig passar molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada