dimarts, de novembre 14, 2006

Infiltrados, de Martin Scorsese

Ahir vaig anar a veure Infiltrados, de Martin Scorsese. I dic de Martin Scorsese per dir alguna cosa... Perquè hauria de dir Infiltrados de Scorsese, DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Martin Sheen, Mark Whalberg, Alec Baldwin...

Un grapat de gegants amb unes interpretacions que em varen agradar. (No dic que fossin bones o dolentes, perquè en sé poc).

DiCaprio, per exemple, normalment no m'acaba de convèncer als seus papers però crec que a aquesta película fa una interpretació molt convincent.

Nicholson fa un elevat ús de les seves cares diabòliques... Però per sort, i segons la meva opinió no n'abusa, tot i que es queda a la frontera...

Matt Damon, dels tres, és el que esta més correcte i menys destacat... Els altres tenen uns papers més breus que no els permet lluiment ni tenen temps tampoc per quedar en evidència... Simplement hi són...

M'ha sorprés molt positivament l'actuació de la per a mi desconeguda Vera Farmiga... Afegeixo una foto perquè pogueu reconèixer-la quan vegeu la película.

A nivell de película... Només puc dir que manté el segell personal d'Scorsese, un segell que des del meu punt de vista no mereix cap Óscar: grans actors amb bones interpretacions (bones, no fantàstiques), un guió interessant amb molts girs... El tema "racial" pel mig (spaghetti & irlandesos)... El resultat és una película llarga però amb un ritme molt bo que resulta molt interessant...

De fet, el ritme és tan bo, que malgrat la llarga durada (2'5 hores) passa volant... Jo em vaig asseure i de cop la peli s'havia acabat. Això, habitualment, és un bon senyal.

En conclusió, una bona película, Imprescindible per als amants del thriller policíac.

1 comentari:

  1. Ei, la meva cosina em va dir que era molt bona. Jus llavors veig que té raó. xD S'haurà de fer un lloc per poder-la veure :S


    Cuida't! ^^

    ResponElimina