dimecres, de març 22, 2006

USA - Més NY


Us ho creieu o no aixó és un restaurant de cuina Catalana a un dels principals carrers de Manhattan (Park Ave.) . És car però segur que és bo... Menjar fantasia... Preciós no? (Sobretot després el 3 a 1 d'ahir).

Una foto per al contrast d'aquesta petita esglèsia neo-gótica o neo-lo-que-vulguis-que-sigui amb un 'modern' skyscraper novaiorqués.

Foto artística de la Biblioteca pública de NY. De fet és una foto nocturna arreglada amb l'iPhoto de Mac. (Estic enamorat dels Mac, estan a mil anys llum dels Windows... A més per aquí als USA hi ha Mac pertot arreu... Els que encara vos deixau esclavitzar per Windows no sabeu el que us esteu perdent... De Macs, Linux i Windows ja en parlarem...) . La resta és funesta.

Jo i NY. Sobro jo no? :-)


Abans molta gent em deia que per ser un blog personal parlava poc de mi. Ara justament fa poc que m'han dit tot el contrari. Mai no plou a gust de tothom!!. En aquesta foto, la meva persona física a la famosísima pista de gel del Rockefeller Center. Un d'aquests llocs típics a mil i una pel·lícules americanes.

D'aquí uns dies més fotos comentades... (Per no saturar massa)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada