dissabte, de març 04, 2006

Viatge a Cotiledònia de Cristòfol Serra

Com qui no vol la cosa.
Estava allà damunt i era primet. El vaig agafar i el vaig començar a llegir... Un capítol. Dos. El vaig deixar però convençut que hi tornaria, per continuar descobrint el costumari, i el monstruari d'aquest lloc, Cotiledònia, tan imaginari com real, que descriu l'autor.
Com qui no vol la cosa.
Sempre que tenia 5 o 10 minuts, un capítol més, i per tant la descoberta d'un nou grup social d'aquest indret, amb el seu caràcter, la seva actitud variada davant la vida i tots els colors de descobrir aquest subtil lloc. Cotiledònia, que tant s'assembla a aquesta estimada illa meva (nostra?) que és Mallorca.
Ara l'he acabat i m'he quedat amb ganes de conèixer més tribus i més costums de Cotiledònia.
Però sigui com sigui, aquest viatge no és debades.

Viatge a Cotiledònia
Cristòfol Serra
El Llaüt Mediterrani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada