dimarts, d’agost 21, 2007

Shrek 3 (III) o Shrek Tercero (The Third)

Ara ja fa un més... O fins i tot dos! Que vaig anar a veure Shrek Tercero.
Com és freqüent últimament vaig anar al cinema sol. Això ja és gairebé un hàbit... Degut als meus horaris incerts se'm fa difícil trobar temps en comú amb els meus amics de la capital estatal espanyola per anar al cinema...
I encara que penseu que podria intentar trobar alguna noia que m'hi acompanyés... I que si no en trobo és perquè no em volen... O perquè no les vull... En qualsevol cas, no és aquest el cas que ens ocupa.

Ens ocupa un comentari de Shrek 3. Com fa molt que l'he vista i crec que ja no la posen als cinemes, seré molt breu. Tant breu com pugui. Però per parlar d'una seqüela, he de comparar-la amb les dues anteriors...

- Shrek és... un clàsic. A hores d'ara és tot un clàssic del cinema d'animació. En el seu moment va ser una gran revolució... Una espurna brillant que va captivar a grans i petits... I tot plegat amb un missatge que em va captivar a mi: la bellesa és relativa. Depen de l'entorn... I l'amor no depen de la bellesa.

- Shrek 2 és... inclús millor que la primera per a alguns. Aquests defineixen l'aparició del personatge del Gat amb Botes com la gran clau per fer de la segona part d'una película gairebé un clássic en si mateix. Els més puristes reclamen la originalitat de la primera, evidentment perduda en part en la segona. De fet es diu que el Gat amb Botes tindrà una seqüela pròpia. Pot ser interessant!

I arribem a Shrek 3. Una tercera part, sense cap personatge nou emblemàtic que li dóni un alé d'aire fresc... Sense un argument del tot original... I sense els directors i guionistes de les dues primeres. Així poc més se'n pot dir... Clar! Li falten moltes coses per a poder ser una bona película.

Dit aixó, he de reconèixer que jo em vaig entretenir molt amb la película! La hora i mitja que dura em va passar molt ràpid. I, és més, vaig riure bastant. És a dir que vaig acabar amb molt bon gust de boca.

Així que, en resum, estem parlant d'una película més... No té res d'original... És una tercera part més. No espereu res gran, però segurament si la veieu vos ho passareu bé.

2 comentaris: