divendres, d’octubre 20, 2006

Ahir també

Ahir també em va tocar. Fins a les vuit en aquest cas. Però us prometo que si no va ser més temps és perquè estava tan espés que la 'jefa' em va dir: tranki que ja ho acabaràs demà.

Com dirien a casa meva, vaig arribar a un punt que era "incapaç de fer una O amb un tassó". A Mallorca, pels que no ho sabeu, 'tassó' és la paraula que utilitzem per designar un objecte que al Principat és designat pel mot 'got'.

Però bé. Ara ja he acabat en molt poc temps el que ahir no era capaç de fer. I la 'jefa' està tan concentrada currant (sí ella també curra) que no em dona feina i jo estic aprofitant per fer el post del dia...

Segurament quan l'hagi publicat me n'aniré a esmorzar, que tinc la panxa buida... A les 7 del matí no em ve de gust res sòlid i em limito a Actimels i/o llet desnatada... Clar a les 10 és l'hora perfecta per un sandvitx. I a les 11 reunió.

(Avui he inventat un nou concepte: reality blog :D)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada