dimecres, de juliol 05, 2006

Un dia de platja

Sí. El que em pensava que mai no faria, ho he fet. He anat a la platja a la Península.
I em feia por. Acostumat al meu bell S'Algar pensava que seria horrible (penoses comparacions! Mirau la foto!)
Però no va ser tan greu. De fet m'ho vaig passar de conya! Clar que la platja en sí no era res de l'altre món.
La idea va ser gairebé improvitzada. La nit anterior haviem anat de concert (NYSJE), Galàcticament. I ens varem llevar tard. I varem esmorzar tard. I de cop aparegué la idea.
Fem una truita i cap a la platja. I així ho vam fer. Varem sortir de casa a les 15 amb una truita, unes patatilles i una ampolla d'aigua sota el braç. Tren fins El Masnou fins a una platja coneguda com Ocata. Com Bocata peró sense la B. I entre nedar, prendre el sol i jugar a pales, va passar el dia. O el que quedava de dia.

La única decepció fou la manca de taurons. Revitalitzant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada