dilluns, d’agost 24, 2009

Paraules clau .

Avui em toca parlar d'allò que tant m'agrada... Analitzar les paraules amb les que la gent arriba al meu blog des del google. Com ja sabeu molts tinc un xivato que em diu que ha buscat la gent que ha arribat al meu blog des del google. De totes formes últimament ha estat espatllat el tema i fins avui no he pogut mirar-ho... I tot i així, com que han tingut problemes amb la base de dades, només tinc tres paraules clau per comentar, però no estan malament:

mai litel poni: si, sí. No m'ho invento. Algú ha arribat al meu blog buscant "Mai Litel Poni". Efectivament està ben vist que el nivell estatal d'Anglés és formidable. Mai (My), Litel (Little), Poni (Pony). Bé, he de reconèixer que jo ho he intentat aixó de buscar al Google Mai Litel Poni i no m'ha pas sortit el meu blog. Tanmateix si algú hi ha arribat la veritat és que dubto molt que hi hagi trobat cap contingut que pugui satisfer les seves necessitats d'informació.

el raco de jesus: Si el d'abans no havia trobat informació d'interés, aquest n'haurà trobat menys. Perquè jo de Jesús en parlo el menys possible. Es a dir, gens. Els que em coneixen ja ho entenen. Si els que buscaven es un restaurant que sembla que es diu així, tampoc no hi hauràn trobat res aquí, doncs jo fins avui que l'he vist al google, no sabia ni que existia.

como sorprender a un hombre: I aquesta és la millor... Fa més d'un any vaig publicar un apunt donant consells per a sorprendre un home. Como sorprender a un hombre. Fent click a l'enllaç el podreu llegir. És en castellà. Ara veig que sense ser un apunt genial precisament, sí que és un apunt que sempre despertarà l'interés de moltes dones. I això tenint en compte que els homes solem ser molt lineals. Bé, si alguna noia arriba fins aquí i sent curiositat, que es senti lliure de deixar la seva pregunta escrita que jo intentaré aconsellar-la tan bé com pugui. :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada