dilluns, d’agost 31, 2009

El clip prodigiòs

Feia temps que no contava les meves memòries... I ja era hora!
A més he trobar la excusa perfecta. Unes radiografies escanejades. Meves. De quan tenía 9 o 10 anys.
Molts recordareu aquella gran película "El chip prodigioso" en la que per error un mindungui era encongit dins una nau extranya i injectat a l'organisme d'un home. Tot amb una malvada organització amb males intencions i amb ganes d'apoderar-se del xip...

Doncs un viatge semblant va fer un clip pel meu sistema digestiu. Si, com ho veieu.

La història és divertida... Un dia a classe. Al San Cayetano. I jo amb la meva mania perenne de mossegar coses constantment. I aquell dia el que tenía a la mà per a ser mossegat era un clip. De cop, un paio de la classe fot una broma i jo em poso a riure amb el clip a la boca. I quan me n'adono el clip ja no hi és. I on va anar a parar? Aquí ho teniu.
La pitjor preocupació era que el clip tenia la pota oberta com es veu a la fotografía i això va preocupar molt els meus pares i als metges.
Em varen tenir menjant fibra (arroç i plàtans) durant uns dies, en pla radiografia cada dos dies per a fer el seguiment del clip dels collons.

Ara un mira les fotos i fan molta gràcia... Però aleshores no en feien tanta... Al final tot va sortir com calia... I jo tinc una anècdota per explicar a la meva secció de memòries d'aquest blog!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada