diumenge, d’agost 09, 2009

La Paella de la Reina 39 - Madrid

La visita dels meus pares a Madrid sempre m'aporta quelcom... Més enllà de l'alegria de veure'ls es clar... La última vegada que els vaig tenir aquí ens va pegar ver anar a prendre una paella... I... és clar, a veure qui és el graciós que troba un lloc que ens pugui agradar... La veritat és que som molt exigents. Almenys jo ho sóc... Em costa molt que a Madrid m'agradi cap de les paelles que he vist o tastat... Perquè a primera vista hom pot veure si l'arrós està passat o no.

Entre pitos i flautes, acabàrem a La Paella de la Reina, a la madrilenya calle de la Reina, número 39, paral·lela a la Gran Vía.

L'amo del lloc és valencià, i els valencians de paelles en saben... Serà perquè les varen inventar... (Fins fa molt poc jo em pensava que era un invent mediterrani en general, però una lleugera investigació em va fer descobrir que fa 60 anys no n'hi feien de paelles a Mallorca... Tot i així, actualment les millors paelles que recordo les he menjat sempre a Mallorca).

Per tant i per desgràcia això no deixa a La Paella de la Reina entre les millors, però si la recordo com una paella molt bona, i amb molta dignitat.

La suficient com per estar completament segur que si algún altre dia torno a tenir el caprici d'una paella, La Paella de la Reina serà el lloc escollit a tal efecte (especialment si no en trobo un de millor mentrestant). :)

Paella de la Reina
calle de La Reina, 39
Madrid, 28004 Madrid
España
Teléfono: 915311885
Preu aproximat per cap vi inclós: 35 euros.
(inclou entrants + paella + refrescs + vi)

1 comentari:

  1. Buenas... muy buen blog! Felicitaciones!!!

    Te invito a que visites nuestro blog y que luego consideres darnos tu voto en la sección SOLIDARIOS.
    Damos de comer a los jóvenes que viven en la calle y el premio redundaría en beneficio de ellos.
    Gracias por tu valioso tiempo!!!

    Paula y Manuel
    www.elmacarronsolidario.blogspot.com

    ResponElimina