dimarts, d’octubre 30, 2007

Rodeo Grill a Palma de Mallorca

Avui em ve de gust recomanar un lloc.
Possiblement, el meu lloc preferit per menjar carn de qualitat a Palma de Mallorca.
Els meus pares i jo som clients del Rodeo Grill des de fa mooolt de temps. Tant que no sabria dir quan... El varem veure fer, gairebé, el vàrem veure crèixer, i sempre ha estat un recurs fantàstic per moltes i variades situacions.

L'especialitat del Rodeo Grill són, sense cap dubte les carns a la brasa. D'origen argentí i de molta qualitat, et permeten escollir el grau de cocció. Normal, com a tot arreu. Te les serveixen a sobre de safates de metall amb espelmetes que manenen lleugerament la calor. Tenen tots els trossos de la vaca, i cadascún ofereix una textura i un gust propi i particular: el T-bone, la Picanha, el Chateaubriand, i el mítics Entrecot, Solomillo, etc... Alguns dels talls son per a 2 persones, així que és ideal per compartir.

Té zona de no fumadors.

L'acompanyament de la carn es pot escollir i tunejar al gust. I tant els entrants com els postres estan molt a l'altura de les circumstàncies. Amb el carnet de client fan un 5% de descompte. I tot plegat et pot sorprendre amb el preu, oscilant segons el que es demani entre els 20 i els 40 euros per persona.

L'únic que li falla, al meu entendre, és que de vegades (molt puntualment) el servei es veu superat per la feina i triguen una mica més del que seria desitjable... Però... Coneixeu algún lloc on això no passi mai?

D'altra banda té la gran avantatge que la cuina és oberta fins a les 00:30 cada día. Així que si mai us veieu apurats per trobar un lloc on sopar a altes hores de la nit, podeu comptar que la opció Rodeo estará disponible. Admeten reserves i en cap de setmana i festes assenyalades es recomana trucar!

Ja em direu què en penseu!

Adreça: Carrer Santiago Ramón y Cajal, 14, Palma de Mallorca, 07011
Telèfon: 971288582

5 comentaris:

  1. Mi apunt, un lloc eccel·lent com altre local que han obert de cuina italiana a primera línia de la mar ¨La Rigoletta¨ on també es menja molt be en un ambient immillorable. Amb els descomptes pertinents.

    ResponElimina
  2. Pel nom m'imagino un puesto amb cambrers vestits de cow-boy i espectacle de ballarines tipus Bar Coyote

    ResponElimina
  3. Doncs no, JAL.
    Aquest cop t'equivoques, doncs és un lloc respectable i seriós, sense estrafolarietats d'aquesta mena.
    Te'l recomano amplament!

    Salut!

    ResponElimina
  4. Anònim15:20

    Té una pega important: massa cambrers no entenen el català i t'obliguen a no usar la nostra llengua a ca nostra.

    ResponElimina
  5. En això tens tota la raó, Benjamí.
    De totes formes jo mai no canvïi l'idioma... M'és igual repetir el mateix milions de vegades en català.
    Però no gir fins que m'entenen, o fins que m'envien algú que si que ho fa!

    :D Gràcies pel teu comentari.
    I sobretot gràcies pel meneo de l'altre dia... vares fer arribar aquest blog a un rècord històric que dubt que es pugui repetir mai més: 1600 càrregues de pàgina de 700 persones diferents en un sol dia.

    ResponElimina