dissabte, d’octubre 27, 2007

Los 4 fantásticos y Silver Surfer

Una bona notícia i una mala notícia.
La mala notícia és que un cop més, una película d'un grup de superheróis mítics del món del còmic no està a l'altura de les circumstàncies.
La bona, és que malgrat tot, la millora respecte la primera entrega és significativa i que encara es pot salvar.

En definitiva, passa el mateix de sempre... O actors, directors, productors i creadors d'involucren molt en la elaboració de la película, o es perceb ràpidament en l'ambient que falla alguna cosa...

Petita introducció intromissió històrico-personal:
- m'encanten les películes basades en còmics...
- sobretot si estan ben fetes...
- i amb especial interés si es tracta del grup de superherois més important de la meva infància després dels mítics Superman, Batman i Spiderman (en aquest ordre).
Jo de petit sovint m'escapava a casa de la meva 'tia' (la germana del meu padrí (avi) ) on hi havia un munt de còmics de mil i un tipus diferents. Entre ells, un volum d'aquests que agrupen en un 4 toms de les aventures regulars dels 4 Fantàstics... (I un de similar amb X-Men, traduïda al castellà com "La Patrulla X").

Suposo que aquest fet és prou important com per vestir d'un aire de solemnitat qualsevol fet relacionat amb aquesta nissaga (des del meu punt de vista, clar està).
Per això la primera entrega, tot i agradar-me força, en part també em va decepcionar una mica... Potser per aquesta sensació que tenc de que la tendència de Hollywood amb aquestes películes és de condensar tant els successos que en el còmic poden durar anys i anys en 90 minuts de película. La veritat és que jo soc dels que prefereixen películes més llargues amb els personatges i les situacions més ben desenvolupats... Perquè sempre em qued amb la sensació que la voluntat de comprimir crea caràcters inverosímils, que 'evolucionen' a ritmes anti-naturals, i situacions molt forçades.

De totes formes a l'altra banda de la balança hi ha Silver Surfer (Estela Plateada), un d'aquests personatges que es mengen el còmic (en cine, hom diria que es mengen la pantalla) per la seva originalitat i peculiaritat. Tant que va acabar tenint el seu propi còmic. I qui sap si tindrà la seva pròpia película. Ara bé, queda clar que la porta de Los 4 Fantàsticos 3 està oberta de bat a bat. El Dr. DOOM encara ha de donar molta guerra als 4 amigots...

Mentrestant, la segona entrega ofereix acció, bons efectes especials, crisis, mentides, dificultats i èxits... I com sempre, un exèrcit americà més inútil, beneït i poc eixerit, impossible. Però això tampoc no és original, i a més ja ho sabíem...

El més destacable de tot a la película és la Jessica Alba (a la foto). Si existís una dóna així de guapa al món, i a més:
- Fos inteligent
- S'interessés per mi
Seria l'home més feliç del planeta.... Però un bon amic m'ha confessat que aquest tipus de dónes no existeixen a la vida real... Que són de plàstic...

Seràn de plastic, però quin plàstic més ben posat!
A veure quan ens l'ensenya! :D

Brrrrrrrrr.

TREMENDA

6 comentaris:

  1. Si ses dones fóssim com aquesta tu no series aquí per bravejar-les.

    ResponElimina
  2. Sabia que diries qualque cosa així...
    :D

    Tens raó... Però bravejar-les de tant en tant mai no està malament!

    ResponElimina
  3. La peli un rotllo infumable, la noia... que vols que et digui, no la trobeu molt sosa? és com una nena gran

    ResponElimina
  4. Una nena gran...
    MMmmmmmm...
    Si Freud fos viu...

    No sé... A mi em sembla simplement TREMENDA. Si tengués intelecte i s'enamoràs de mi seria la dona de la meva vida... Juntament amb l'Scarlett Johansson.
    Jeje

    ResponElimina
  5. Justament 2 actrius que no em diuen res. No trobes molt millor, per exemple, Jennifer Conelly?

    ResponElimina
  6. (Suposo que hauràs vist, en aquest cas "Mulholland Falls: La brigada del sombrero"? Hi te una escena impressionant).
    No negaré que té el seu atractiu però no és el meu tipus. Sobretot després de la seva participació a un bodrio infecte com "Una mente maravillosa", película resultat d'un compost de mentides, falsedats i trivialitzacions de temes força complexes.

    ResponElimina