diumenge, de maig 11, 2008

Supersalidos

Intentaré ser breu, tant com es mereix que ho sigui aquesta película.

La película es simplement la història d'un grupet de nois que en el seu últim any d'institut decideixen, a tot preu, perdre la virginitat.

L'alcohol, les noies, l'ambient, tot és una caricaturització de les preocupacions dels adolescents actuals...

Dins del rollo "American Pie" amb moltes i insalvables diferències que converteixen Supersalidos en una película original. Original que no hilarant. Vaig anar a veure-la per la recomanació d'uns amics que m'havien dit que no paraves de riure. I no va ser per tant.
De fet va ser fins a cert punt decepcionant.

Els gags hilarants eren comptats... Algun d'ells era bo. I malgrat les excelents crítiques que havia rebut d'alguns mitjans jo no la vaig considerar bona, precisament.

L'únic que salvaria és el missatge final (quina llàstima que s'hagi de veure sencera per arribar a aquesta trista conclusió):

El missatge que es pot despedre de la película és que les noies no són un objecte que s'ha d'aconseguir a qualsevol preu, si no que s'han de tractar amb respecte i paciència i la millor forma d'accedir a elles és com a amics i companys, no com a "depredadors sexuals".

Quina llàstima que calguin películes de 90 minuts per arribar a conclusions tan óbvies. Almenys em permet dir que el fantàstic final als grans magatzems salva la película.

Una llança trencada a favor de les relacions sanes. (Per desgràcia el caire resulta un pél excessivament moralitzador, potser).

2 comentaris:

  1. Jo no vaig arribar al moment del missatge, no tinc tanta paciència

    ResponElimina
  2. Es comprensible. No et culpo.
    La veritat es que aguantar activitats d'aquest tipus fins al final fomenten la tolerancia. :P

    ResponElimina