dissabte, de maig 17, 2008

Resident Evil: Extintion

M'agrada. M'encanta. Per què no dir-ho.
No és pretensiosa. No és excessiva.
Simplement és una entrega més d'aquesta nissaga que és agònica per a alguns, i que si de mi depengués tindria, sense cap dubte, una quarta entrega.

Aquesta tercera part em sembla millor que la segona. El tema de rerafons, el de sempre: el perill de la investigació genètica en una de les formes més clássiques del terror de ciència ficció. Tot plegat, un virus que fa que els humans tornin zombies. Una caravana de supervivents que es protegeix dels diferents perills alhora que va recaptant altres supervivents i buscant menjar.

De l'altra banda, la Milla Jovovich, supervivent i aparentment inmune al virus i molt més forta que els altres infectats.

I finalment, l'empresa superempresa corporativa que recolzada pel govern va causar el desastre víric o viral moguts per l'ambició... Ara l'objectiu és trobar una solució... Una vacuna. I la solució....

En el paper protagonista, un cop més, la Milla Jovovich... Una bellesa d'aquestes majúscules... Que ha trobat en la nissaga de Resident Evil el seu racó cinematogràfic lluny de les passareles que la varen pujar fins al cim on es troba ara. Clar que sense deixar de ser la imatge d'una popular marca...

Tan de bo jo pogués clonar-la. ;)



Completant el repartiment femení hi ha l'Ali Larter, ja morta a Destino Final 2 després de sobreviure i vèncer a la mort a la primera part. Una noia de bellesa indiscutible, que sense ser la reina pop dels teens adolescents nord-americans, de mica en mica va ampliant el seu currículum tant a la petita pantalla (la popular série Heróis) com a la gran pantalla, amb títols com els esmentats.



Per acabar, en el repartiment hi ha Ashanti, una actriu més avesada a despullar-se que a realment actuar. He de reconèixer que m'ha costat trobar-ne una foto... M'ha costat trobar-ne una foto on hi anés mínimament vestida. :O

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada